5 תשובות
כי הכל קל יותר מאחורי המקלדת. קל יותר להקליד מאשר לדבר פנים מול פנים, חושבים לפני שרושמים משהו.
שואל השאלה:
אני שונאת אנשים
אנונימית
כי באינטרנט את לא רואה את הפנים, לא שופטים אותך, אומרת מה שאת חושבת ובאמיתי? רואה את התגובות של האנשים, יש יותר מקום לשפיטה
כי החיים קשים
אצלי זה בדיוק הפוך