5 תשובות
ממליץ לך לפנות למעבדה הקרובה לביתך שישימו לך קירור נוזלי על המעבד זה אמור לפתור את הבעיה זאת בעיה של 150 200 שקל בהצלחה ;)
תשמע רק במעבדה יכולו לדעת למה. בחיים לא ראיתי מעבד ולוח אם בטמפרטורה כזאת נמוכה זה נראה כאילו אתה משתמש בקרח יבש לקירור
אתה יכול לשנות בהגדרות את עוצמת המינימום למעבד. ואז הוא יהיה חייב לפעול על טמפרטורה גבוהה יותר וכוח חזק יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
ל coronavirus תודה רבה אני התכוונתי לטמפרטורה לא לעוצמה של המעבד הביוס שלי מעודכן לגירסה האחרונה ואני מבין מה זה אוברקלוק אני יודע שזה מסוכן למעבד ויכול לשרוף אותו אני טכנאי מחשבים
ל coronavirus תודה רבה אני התכוונתי לטמפרטורה לא לעוצמה של המעבד הביוס שלי מעודכן לגירסה האחרונה ואני מבין מה זה אוברקלוק אני יודע שזה מסוכן למעבד ויכול לשרוף אותו אני טכנאי מחשבים
היי, אני לא אמרתי לעשות אוברקלוק, אמרתי לעשות שהמעבד יעבוד חזק יותר. ישנה אפשרות שהמעבד יהיה חייב להשתמש בכמות אחוזים מסויימת מינימלית שאותה אפשר לשנות
אנונימי
באותו הנושא: