9 תשובות
זה. לא טוב
לכי להיבדק,תריגיש טוב:)
דחוף לגשת לרופא
ליחה זה נזלת, יכול להיות שפשוט נפצעת עם קינחת הרבה את האף.
אנונימית
כדאי ללכת לבדיקה אבל
אנונימית
לכי לרןפא שיבדוק
הכל טוב מתוקה,
תשתי הרבה שלא תתיבשי ואולי כדאי ללכת לרופא
תשתי הרבה שלא תתיבשי ואולי כדאי ללכת לרופא
לכי להיבדק דחוף
זה לא טוב.תגידי להורים שלך שיקחו אותך לרופא
באותו הנושא: