5 תשובות
נו ומאז לא דיברתם?
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא שלח לי לא התנצלות ולא שום דבר
אנונימית
זה די ילדותי
הוא רק צחק איתך
אנונימית
לא הוא צחק לא צריך לעשות מזה כזה דרמה היית צריכה לעשות לו מבט של זה לא מתאים או של לא אכפת לי ולהמשיך לאכול
קצת ילדותי אבל היציאה שלו לא במקום