4 תשובות
לעזוב את הטיקטוק וללכת ללמוד
אל תוותרי לעצמך. תלמדי
מציעה לך לחלק את המילים לקבוצות, מה יותר קשה, מה יותר קל ולהתחיל ממה שאת הכי מתקשה בו, תשתמשי בquizlet, זה יעזור לך מאוד. אם יש מילה שאת מתקשה בכתיבתה אז תרשמי אותה במחברת כמה פעמים כדי לזכור. אם יש לך מילה שאת לא מצליחה לזכור את המשמעות שלה אז אפשר לקשר אותה למשהו שאת כבר יודעת. אפשר גם לחלק מילים קשות לשני חלקים, נגיד אני לא הצלחתי לזכור את המילה communication הרבה זמן ופשוט חילקתי אותה לשני חלקים וזכרתי כל אחד בנפרד. בהצלחה!
יש לך את המילים בטלפון?
אם כן, תצאי מהסטיפס, תיכנסי לתמונה של המילים ותלמדי משם.