24 תשובות
שהן כנראה באות למכון כושר בשביל למצוא גבר שרירי וחתיך...
שהן מחפשות להרשים בנים חחח
שהן רוצות שבנים יתחילו איתן.
מהה הקשר אני מתאפרת קבוע ושמה * על מי שמסביבי
ואני מתאפרת בישביל עצמי
שזה דפוק.. אפשר להתאפר כן? אבל לא עכשיו ...
אנונימית
שהכל בסדר ושיעשו מה שהן רוצות
אם הן אוהובות וזה לא מציק להן אז שיהנו
טיפשי אבל לא ממש אכפת לי.
שיעשו מה שבאלהן
אנונימית
אוי לא, לאיזה רמות הגענו כיום?
מי אני שיאמר להן מה לעשות? שיהנו
שזה גורם להן להרגיש טוב עם עצמן, אבל הן הורסות לעצמן את עור הפנים כי בזמן חדר הכושר עדיף שלא להתאפר כדי שהזיעה לא תשתלב עם המייקאפ ובכללי עם הכל ושלא ימרח.
יש חלק שבאות גם כדי לחפש תשומת לב אבל לא כולן ככה.
מיותר אבל שיעשו מה שבאלהן
שכנראה הן אחרי או לפני עבודה או יציאה החוצה אתם יודעים אנשים שמשלבים כמה פעילויות במהלך היום ואין להם זמן לבוא הביתה רק כדי להוריד איפור ואז ללכת לחדר כושר זה מטומטם
כנראה הן מטופחות ופשוט נהנות מלהתאפר. לדעתי זה מיותר כי מזיעים הרבה וזה יכול להרוס את האיפור.
זה קצת מגעיל אם הן מתכוונות להזיע מאופרות
שזה טיפשי ומיותר
לפי דעתי אין צורך להתאפר למכון כושר
כי אחרי הזיעה כל הפרצוף נראה כמו ארטיק נמס . אבל אם בא להן אז זכותן. ובכללי איפור זה לא בשביל להרשים אחרים זה נטו בגלל אהבה לאיפור וביטחון
מה אכפת לי
נשמע דבילי כי לי לא יצא לראות בנות מאופרות (לפחות איפור כבד) כשהייתי בחדכ. אני חושב שמי שבאה עם איפור מוגזם או שהיא מחפשת צומי או שהיא ממש חסרת ביטחון.
סתם חסרות ביטחון שיעשו מה בזין שלהם מה אכפת לי
לדעתי באופן כללי נשים שמתאפרותהזה לא
עדיף לא להתאפר לשום מקום.
אנונימית
שעדיף שהן לא ישימו אבל אם בא להן להשים שישימי
מטומטם לדעתי