4 תשובות
עושה שעות מחוייבות אישית - גם עכשיו
לא יוצא, אני נשאר בבית, מתחת לשמיכה עם הנטפליקס שלי. אני לא צריך יותר מזה.
אני בן אדם עצלן באופן כללי :/
וואלה לא יודע, זורם
לחברים שבשכונה
באותו הנושא: