5 תשובות
אל תמשיכי, אם את כבר מאויישת כבר אין טעם במילא
לדעתי התכוננת מספיק זמן, עכשיו תלכי לנוח כדי שתוכלי להתרכז במבחן מחר.
לדעתי התכוננת מספיק זמן, עכשיו תלכי לנוח כדי שתוכלי להתרכז במבחן מחר.
את יכולה להפסיק!!! זה בסדר גמור למדת מספיק.תדעי שעשית מה שאת יכולה
מאמינה בך!!
תעדכני
מאמינה בך!!
תעדכני
אממ.... תלוי כמה את מרגישה שאת מוכנה. הייתי ממליצה לתרגל עוד קצת תרגיליםך, ולבדוק בתשובות אם צדקת...
שואל השאלה:
וקצת בחמישי
וקצת בחמישי
אנונימית
התכוננת רק אתמול והיום?
באותו הנושא: