התחברות
הרשמה
לרשום לחבר שלי לילה טוב אהוב שלי זה סבבה?
16 בפברואר 2020, 00:00
יום הולדת
משפט
ברכה
הודעות
עייפות
4 תשובות
למה לא
X
XNIT
כן ברור
.
.JoKer.
כן נראה לי סבבה לחלוטין
M
M I C H E L
כן בטח
f
fairy_
באותו הנושא:
אם רושמים לי לילה טוב, סבבה לרשום לילה או שלהוסיף טוב?
זה סבבה לרשום למישהי בברכה :"תשארו אהובה ומוכשרת כמו שאת"?
איך לרשום באנגלית אין לי ז'אנר אהוב במוזיקה
קיבלתי מחזור לא פעם ראשונה ואני רוצה להגיד לחבר שלי זה סבבה לרשום לו אני במחזור או לרשום לו את זה בצורה אחרת?
שאלתי עם זה סבבה לרשום לו מה קורה מתוק ואמרו לי שזה מטריד למה?
אני וחבר שלי בריב איך לרשום לו לילה טוב?
מעלה ציור לסטורי,זה סבבה לרשום new draw?
לעשות קעקוע שבו כתוב סגנונות מוזיקה אהובים עליי, זה סבבה לדעתכם?
זה סבבה לרשום החיים שלי משעממים?
זה סבבה לרשום את זה בביו שלי בסטיפס?
זה סבבה לרשום לאמא שלי?