5 תשובות
יכול להיות שהגרעין שנחנקת ממנו פצע אותך... זה לא קטסטרופה... הכול בסדר- יקח לזה יום יומיים לעבור.
הכל בסדר אין צורך בלהיות דרמטית סתם... אולי זה בגלל הגרעינים אולי בגלל שהתקררת ואולי שילוב של שניהם ביחד תחכי למחר ואם המצב לט משתפר תפני לרופא.
זה יעבור
יום יומיים זה מתרפא
אנונימית
יכול להיות שזה פצע אותך בפנים וזה לא נורא אין צורך להיבהל זה נעלם יום למחרת