2 תשובות
אני מכירה הרבה גל..
זאת שאני מכירה הכי מקרוב היא מהממת ביופי, אבל האופי שלה חרא..!
זאת שאני מכירה הכי מקרוב היא מהממת ביופי, אבל האופי שלה חרא..!
שמנה
חחח סתם אני צוחקת, היא סבבה אבל לפעמים מעצבנת כזה:o..
חחח סתם אני צוחקת, היא סבבה אבל לפעמים מעצבנת כזה:o..
אנונימית
באותו הנושא: