2 תשובות
אני מכירה הרבה גל..
זאת שאני מכירה הכי מקרוב היא מהממת ביופי, אבל האופי שלה חרא..!
שמנה
חחח סתם אני צוחקת, היא סבבה אבל לפעמים מעצבנת כזה:o..
אנונימית