7 תשובות
אם לא הייתי עובד הייתי שם פתק בפנים עם לב או משהו.. לא חושב שזה יפה לקחת כסף מההורים שלך בשביל מתנה למישהו.
לא רושמים
300
300
200-300
וכן רושמים ותירשמי מזל טוב בנוסף :)
וכן רושמים ותירשמי מזל טוב בנוסף :)
אני שם 600 קבוע לקרובים
400/500
וכן תרשמי שזה ממך ברור
וכן תרשמי שזה ממך ברור
200-300
וכן תרשמי שם
וכן תרשמי שם
300
וברור שרושמים ממי זה
וברור שרושמים ממי זה
באותו הנושא: