2 תשובות
קל שעדיף מייבילין..
אני לא אוהבת את מילוקה. לעומת זאת למייבילין יש מוצרים טובים
מילוקה לא משהו..
עדיף באמת מייביליין זה פחות או יותר אותם מחירים וזה יותר איכותי.
(והפלטת צלליות של מייביליין מהממת רק אומרת לך חח)