10 תשובות
מה הייתי עושה בלי המידע הזה
יופי להן
יופי להן
כי גלאקסי יותר טוב מאייפון ולמי אכפת מנועה קירל וקים אור אזולאי
רוצה כיף?
כן כי הם מפרסמות את גאלאקסי והם מביאים להם חינם
יש קשר למחייבים. החברה מחייבת את הנציגים שלה להשתמש בגלקסי, והנציגים שלה משתמשים בו גם אם הם לא אוהבים אותו כי זה כסף טוב
כן
שואל השאלה:
אם הם לא היו אוהבים הם לא היו עוברים לגלקסי
אם הם לא היו אוהבים הם לא היו עוברים לגלקסי
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר למחייבים? אם היא לא הייתה אוהבת גלקסי היא לא הייתה משתמשת בו
מה הקשר למחייבים? אם היא לא הייתה אוהבת גלקסי היא לא הייתה משתמשת בו
אנונימית
כי נועה נציגה של סמסונג ויש מצב שגם קים והם מחייבים את הנציגים שלהם להסתובב רק עם מכשירי גלקסי
נו ו?
באותו הנושא: