התחברות
הרשמה
הגיוני שמאז שיש לי קראש אני לא מסוגלת להיות עם אף אחד?
זאת אהבת אמת?
16 בפברואר 2020, 15:52
קראש
התאהבות
ביישנות
מערכת יחסים
מבטים
4 תשובות
את שרופה עליו אחותי
D
Don't cry
את פשוט ממש אוהבת אותו
א
אין לי כינוי נו
לא , לא נראה לי .
_
_x
אולי
U
Ur mother.
באותו הנושא:
הגיוני שמאז הבגרות בתנ"ך יש לי קראש על דוד המלך?
הגיוני שמאז שאני צמחונית ירדתי 5 קג בפחות מחודש?
זה הגיוני שמאז שאני בסטיפס אני מפחד מסטוקינג ברמות על?
הגיוני שמאז שמישהו בן 28 התחיל איתי ברחוב
הגיוני שמאז שמישהו שהיה הקראש שלי הציע לי לצאת נהיה לי הרבה יותר ביטחון בכל הקטע של זוגיות ורומנטיקה או שזה לא קשור לזה?
הגיוני שמאז שהכרתי את הקראש שלי באינסטגרם אני מרגישה שהוא ממלא בי חלק שהיה חסר?
הגיוני שאני לא מסוגלת להיות בזוגיות?
הגיוני שמאז שהפסקתי לרצות למצוא חבר
מישהי אמרה לי שהחבר הכי טוב שלי בקטע שלי, הגיוני שמאז שהיא אמרה לי את זה יש לי קראש אליו?
הגיוני שמאז שגיליתי שלקראש שלי יש חברה ירד לי ממנו? ולמה זה ככה?
מוזר לי פתאום שהקראש שלי מתחיל להיות איתי בקטע,שאנחנו מתחילים להתקרב.הגיוני?עוד בנות ככה?