10 תשובות
הוא מקסים
עדיף שאני לא אפתח את הפה
שהוא מטומטם, וטוב שאלון נכנס לשם עכשיו.
הוא נראה מה זה תמים אבל איכשהו הוא הצליח לריב עם דיירים יותר מליאור
הוא נראה מה זה תמים אבל איכשהו הוא הצליח לריב עם דיירים יותר מליאור
אני לא מסכימה עם הדעות שלו אבל האמת אני קצת מרחמת עליו.. הוא נראה נורא לבד, בטח קשה לו ממש. למה אי אפשר להתחבר לבן אדם בלי קשר לדעות שלו? אולי הוא מקסים? לא רואים בכלל את הבן אדם, רק כותרת של "שוברים שתיקה"
הדעות בונות את הבן אדם^
לא את כולו
אני לא רוצה להגיד לשון הרע
פחות מתחבר לדעות הפוליטיות שלו, ואליו כבן אדם. לצעוק אלים על בן אדם שלא עשה לך כלום לא יהפוך אותו לאלים.
שונא אותו
באותו הנושא: