8 תשובות
אם תמשיכי לטחון ממתקים, את לא תהיי כוסית יותר
כע, לטחון ממתקים לא עושה אותך פחות טובה
חח כן
כל עוד את שורפת את הקלוריות..
כל עוד זה מאוזן
תאכלי כמה שרק תרצי
כן כל עוד את לא מגזימה עם זה
כןן את יכולה להרשות לעצמך חחח
אנונימית
מידי פעם אבל לא להגזים להיזהר מסוכרת טפו טפו