התחברות
הרשמה
בסטיפס יש יותר בנות ופחות בנים?
16 בפברואר 2020, 21:55
סטיפס נוער
גיל
בנים
בנות
4 תשובות
לדעתי כן
D
Don't cry
נכון מאוד
V
Vogue
משאר שכן
I
Iq mother
נראה לי שכן
J
Just live LIFE
באותו הנושא:
בנות- אתן אוהבות יותר בנים שמשתמשים באותיות אית"ן, עם ואם ומנקדים או בנים שפחות אכפת להם?
בסטיפס יש יותר בנים או בנות?
יש יותר בנים או בנות בסטיפס?
מה נראלכם יש יותר בסטיפס בנים או בנות?
אתם חושבים שיש יותר בנים או בנות בסטיפס?
זה נכון שלבנות יש יותר גבולות ופחות לוקחות סיכונים ובנים יותר לוקחים סיכונים
מה יש יותר בסטיפס בנים או בנות?
למה בנות פחות נמשכות לבלונדינים וליותר בנים עם שיער שחור וזקן..
מה יש יותר בסטיפס - בנים או בנות?
מה יש יותר בסטיפס בנים או בנות?
יש בסטיפס יותר בנים או בנות?