7 תשובות
כי יש לה מליון עוקבים. זה הסיבה
תת רמה פשוט . אין לה חוש הומור בגרם
וזה שנועה קירל שופטת בגאט טאלנט זה בסדר?
אין צדק מה שמחפשים היום זה רייטינג כסף
שואל השאלה:
הוקוס פוקוס^
זה מאוד שונה,
נועה באה מהתחום הזה וואלה מצליחה בו...
אם אתה אוהב את האומנות שלה ומעריך אותה זה כבר עניין שלך
מה שמרתיח לגביי העניין עם נטע זה שבאמת אין לה שום קשר לזה היא דוגמנית עם עוקבים באינסטגרם ולא קשורה לזה בשום צורה
וזה ממש לא בא ממקום של קנאה,
פשוט חבל לי שזה בא על חשבון אנשים אחרים שיותר הגיע להם,ושאנשים שישפטו לא באמת ישפטו בצורה מקצועית
לגמרי מסכימה. כל שופטי הריאליטי בארץ הם פשוט בדיחה. נועה קירל בגוט טאלנט, סטטיק ובן אל בכוכב הבא ועכשיו זה (זה אולי התחום שלהם אבל הם לא אמורים להיות שופטים. הם ילדים עם קריירה שקנו להם בשקל). סתם מחפשים רייטינג זה חסר היגיון.
שואל השאלה:
לדעתי היו צריכים לשים את רותם אבוהב במקומה או מיה דגן,נלי תגר המדהימה,יונתן ברק-קודם כל הוא גאון ומאוד מבין בתתחום הוא שם כבר שנים וזה היה יכול להיות מטורף וכן גם להביא להם רייטינג כי הוא מאוד מוכר ואהוב כנל לגביי אדיר מילר ושחר חסון או גיה באר גורביץ' המטורפת
צודקת.
מסתבר שיופי זה הכל בחיים