6 תשובות
שואל השאלה:
למה? זה מפריע לי...
אם את מתאפרת אז כן.
האיפור יושב הרבה יותר חלק ויפה
ואם את לא מתאפרת והשיער שם ממש בולט אז כן תורידי
לאלאלאלאלא
ברגע שאת מתחילה את חייבת להתמיד כי יהיו קוצים ואז חייב להוריד כל הזמן בבקשה אל תעשי את זה זה מעיק ולא כיף לעבור את זה כל פעם מחדש