6 תשובות
מסתכלים עליו מוזר?
שואל השאלה:
כן כן כי הבנתי שבבדיקה מורידים את הבגדים חוץ מהתחתונים אז מה הוא יעשה אם אין לו
אנונימית
אצל הבנים צריך להוריד.
חחח ידיד שלי אמר לי שזה מה שקרה לו. כאילו סהכ היה די מביך בבדיקה הרפואית אבל לא ביג דיל(אצלו הרופא אמר שבסדר להשאר עם תחתונים אבל הוא שכח ללבוש באותו יום)
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה הוא לבש? חחח
אנונימית
מכנסיים בלי תחתונים ואת הבדיקה עשה בלי תחתונים. אצל בנים בכללי הבדיקה היא לרוב בלי תחתונים אבל אצלו הרופא אמר שמותר להשאר עם פשוט הוא שכח באותו יום לשים תחתונים ויצא די מביך
אנונימית