33 תשובות
כי הגוף ביולוגית לא מסוגל, יש לו מבנה שונה.
אולי, פעם גם לטוס היה חלום.
לציפורים יש נוצות תעופה וגם כל הגוף שלהם בנוי לתעופה, הגוף של בני אדם לא בנוי לזה ובגלל זה אנחנו לא יכולים לעוף
כי הגוף לא בנוי לזה, והלוואי שימציאו זה נשמע עתידני מדי. משהו שרואים רק בסרטים.
אין לנו נוצות ואין לנו כנפיים
במבנה שלנו אנחנו לא בנויים לתעופה.
ידיים זה לא מספיק כדי לעוף, כמו שעם ידיים אנחנו יכולים לשחות יחסית לאט בהשוואה למהירויות שדגים יכולים להגיע אליהן, הגוף לא בנוי לזה ולא ממש מתאים, במים אפשר עוד לנוע בגלל שזה דורש פחות התאמה אבל באוויר אי אפשר לנוע באמצעות תעופה
אנחנו לא בנויים לתעופה. לא רק שהגוף שלנו לא נועד לזה, העצמות שלנו לא חלולות (שזה חס וחלילה) ואין לנו נוצות.
יש אפשרות תעופה זה כמין מטוס סילון ילאדם יחיד לא זוכר מתי היה בחדשות...
נוצות,אבלוציה אווירודינמיקית,עצמות חלולות,
סוף הסיפור
אגב עם הטכנולוגיה של היום אנחנו יכולים ליצור בני אדם עם היכולת לעוף בעזרת עריכת גנים זה פשוט לא חוקי בעליל עדיין וגם יקר מאוד

על מה המינוסים זה נכון יש דבר כזה עריכת גנים כבר הצליחו לגרום לשתי תאומות להיוולד עם חסינות מאיידס
אבל מי שעשה את זה נכנס לכלא כי עוד פעם זה לא חוקי בעליל
ואפשר לערוך גנים בכל צורה לעשות אותך חכם יותר חזק יותר זה דברים שקיימים מ2018 אבל פשוט לא חוקי
יש איזור אפור אתה יכול לשנות לעצמך את הגנים כי זה חוקי אבל לאחרים לא
כי אנחנו לא חכמים מספיק בשביל זה
אנונימי
אולי יום אחד זה יקרה
אנונימי
השמיים לא שייכים לנו, אנחנו לא סתם בנויים כמו שאנחנו בנויים
ואנחנו כן חכמים מספיק לאנונימי שאמר שלא
האדם המציא כ"כ הרבה דברים כנראה גם את זה ימציא בסוף
אנונימי
כבר יש המצאה כזאת מן סקייטבורד שאתה מרחף איתו ממש גבוה
אני חושבת שההמצאה הזאת תהיה קיימת אבל לא איך שאנחנו חושבים שזה יהיה
איזה שאלה טיפשית
מה אתה משווה בין יונים לבני אדם
אנונימית
זה לא עונה על השאלה ^
אנונימי
דבר ראשון- לעופות, הכנפיים ארוכות פי שניים מהגוף שלהם מה שלבני אדם זה לא
דבר שני- לעופות העצמות הרבה יותר קלות וחלולות
דבר שלישי- האדם צריך כוח לב וכוח שריררים כל כך חזקים כדי שיוכל לעוף
אנחנו לא ציפורים כדי לעוף אבל שמעתי שיש איזה שמועה שחלק קטן ממשהו אם את הדבר הזה מביאים לגוף שלנו אנחנו יכולים לעוף לא יודעת עד כמה זה אמין
כי אלוהים ברא עופות שעפים ואדם שלא עף וזה צריך להישאר ככה
אנונימי
מה שגורם לדברים לעוף זה(לפחות לדברים ששוקלים לא מעט) זה כוח העילוי.
כשכוח העילוי זה כוח גרר שהוא למעשה כוח חיכוך בכיוון מעלה. לבני אדם אין את המבנה האווירואלסטי שצריך כדי ליצור את כוח העילוי שבאמצעותו נוכל לעוף.
בני אדם לא יעופו אף פעם כמו ציפורים, בגלל שהכובד היחסי שלנו לכל סוג של כנפיים יהיה גדול מדי.
קודם כל, יש להן כנפיים...
הגוף של הציפורים מאוד מאוד קל, העצמות שלהן חלולות, ומותאמות לתעופה גם מבחינת מבנה הכנפיים.
אבל זה לא הדבר היחיד שנדרש, אחרי זמן מה זה פשוט מעייף מדי לנופף בכנפיים כל כך הרבה זמן, הציפורים "מתלבשות" על תרמיקות, שאלו זרמי אוויר חם (אוויר חם עולה למעלה) ודואות. האדם פשוט לא בנוי כדי לעוף, לפחות לא בכוחות עצמו.

אני מניחה שמתישהו ימציאו איזו המצאה גאונית, האדם מאז ומתמיד קינא בציפורים על יכולתן לעוף.
אם ההמצאה תהיה בתקופה שלי, אשתמש בה רק אם אדע שהיא באמת בטחונית.
כן המציאו משהו שיכול לאפשר לבני אדם לעוף, פאקינג מטוס תתעדכן
ומבנה בני האדם לא נועד לתעופה הדבר היחידי שקרוב לנוצות אצלנו זה שערות בחזה ברגליים וגם את זה נשים מורידות...(צוחק צוחק)
הידיים שלנו לא מעוצבות לתעופה, הן צרות מידי ולא יוצרות כח עילוי. מעבר לכך, הגוף שלנו כבד מידי בכדי לעוף על ידי כנפיים פרופורציונליות לידנו, לציפורים יש עצמות חלולות לשם הורדת משקלן, עטלפים הם בעלי כנפיים בעלות יחס שטח פנים לנפח גדול ביחס למשקל גופם, אבל לנו אין התאמות כאלה שעוזרות לנו לעוף.
אנחנו שונים ביולוגית .
לציפורים למשל יש עצמות חלולות בניגוד אלינו.
לציפורים יש מבנה יותר אווירונאוטי מאשר לנו. זה התפתח בעקבות מליוני שנים של אבולוציה
ברור שאי פעם בן אדם יוכל לעוף וכבר המציאו דבר כזה ןקוראים לו מטוס נעים מאוד תכיר
כי אנחנו מפגרים וזאת לא המטרה שלנו בחיים, מפגר/ת!
אנונימי
אין לנו כנפיים, מבנה גוף כבד למדי, לא מאמין שתיהיה אפשרות לעוף בעתיד ללא איזשהו מתקן טכנולוגי כמובן... מצד שני, לא יודע כמה זה רעיון טוב.
אנחנו יכולים לעוף אם נקפוץ מהגג...
ממליץ לנסות (זה מהנה - מנסיון אישי)...
אנונימי
הגוף שלהם בנוי לתעופה. וגם הידיים שלנו לא יכולות לשאת אותנו
אי אפשר לעוף כי אנחנו בני אדם מן הסתם אין לך את היכולת לזה. אם תנסה לקפוץ ולעוף זה סתם יהרוג אותך.. הידיים שלנו לא נועדו לזה, וכן אם תהיה המצאה כזאת בעתיד אשתמש בה
אנונימי
מבחינה אנטומית לא צריך רק כנפיים בשביל לעוף, הגוף צריך להיות מותאם לתעופה.
למשל, לעופות יש עצמות יותר קלות ומערכת נשימה שמתאימה לתעופה למרחקים ארוכים, לנו אין לא את ההתאמות האלה, ולא כנפיים.

אולי בעתיד יהיו דברים שיאפשרו את זה, אי אפשר לדעת.
אין לנו אמצעי תעופה מובנים - ידיים לא יכולות ליצור התנגדות גדולה מספיק עם האוויר. בנוסף, המסה שלנו גדולה מדי, ונצטרך להשקיע ככ הרבה אנרגיה בתעופה, שנתעייף תוך שניה. כרגע החיה הכי כבדה שמסוגלת לעוף היא ברבור מצוי, והוא מגיע למשקל של 23 קילו..