9 תשובות
הרבה.
זה הרבה
די נחמד, אם יש, בונוסים אז זה שווה את זה. בכל מקרה עבודה קשה
הרבהה
מלא
אנונימית
המון, כולל הבונוסים בכלל.
ברור שהרבה היום זה מינימום
לדעתי זה הרבה
אש!! עבודה קשה אבל משכורת מצויימת
באותו הנושא: