3 תשובות
את כל מה שהולך בגוף של האדם
אם את מתכוונת למגמה- אז יש 3 נושאים גדולים שהם חובה: התא, גוף האדם ואקולוגיה, ויש עוד נושא בחירה שזה ממש משתנה לפי הבחירה של המורה, אצלנו ספציפית זה היה מיקרוביולוגיה
ויש עוד יחידה של עבודת חקר שזה גם משתנה לפי הנושא שהמורה תחליט
במגמת ביולוגיה מתחילים מאקולוגיה ואז תא ואז מערכות בגוף והנושא בחירה משתנה