5 תשובות
כן, ביולוגיה מעניין בטירוף
עד עכשיו למדנו דברים ממש בסיסיים בעיקר בצמחים, אבל לפני שבוע עברנו לבני אדם והתחלנו ללמוד על מערכת העיכול, וזה ממש ממש מעניין
וכימיה ממש קל, אני לרוב לא מקשיבה בשיעור ובכל זאת הציונים שלי מעל 93
אם זה נושאים שמעניינים אותך, תקחי את זה
עד עכשיו למדנו דברים ממש בסיסיים בעיקר בצמחים, אבל לפני שבוע עברנו לבני אדם והתחלנו ללמוד על מערכת העיכול, וזה ממש ממש מעניין
וכימיה ממש קל, אני לרוב לא מקשיבה בשיעור ובכל זאת הציונים שלי מעל 93
אם זה נושאים שמעניינים אותך, תקחי את זה
לא הייתי הולך על ביולוגיה. זה נטו מושגים לרוב וזה ממש לא מעניין לדעתי אבל לכי על זה אם את רוצה.
לכי נטו על כאלה שאת אוהבת וטובה בהם
לכי נטו על כאלה שאת אוהבת וטובה בהם
אנונימי
ביולוגיה זה לא הכל נטו מושגים
אני מרחיב ביולוגיה וכימיה וסבבה לי לגמריי
אני מרחיב ביולוגיה וכימיה וסבבה לי לגמריי
אם את אוהבת את המקצועות הללו, אכן.
אם לא, לא.
אם לא, לא.
ביולוגיה זה מ ד ה י ם
זה המקצוע האהוב עליי וזה עוזר להבין את החיים ברמה הבסיסית והמיקרוסקופית טוב יותר, ידע מעבר ללימודים ותעודת בגרות. אם את/ה מתעניין/נת בנושא אז ממליצה מאוד
וזה ממש לא רק מושגים, חייב הרבה הבנה בביולוגיה ולא בהכרח שינון, גנטיקה למשל זה מקצוע שמגבירים ודורש הבנה.
זה המקצוע האהוב עליי וזה עוזר להבין את החיים ברמה הבסיסית והמיקרוסקופית טוב יותר, ידע מעבר ללימודים ותעודת בגרות. אם את/ה מתעניין/נת בנושא אז ממליצה מאוד
וזה ממש לא רק מושגים, חייב הרבה הבנה בביולוגיה ולא בהכרח שינון, גנטיקה למשל זה מקצוע שמגבירים ודורש הבנה.
אנונימית
באותו הנושא: