8 תשובות
אני לא סובלת אותו.
לא יודעת לא אכפת לי ממנן
קצת ערמומי
אנונימית
סתם בן זונה שמנסה לסכסך בין כולם
יאללה שיעוף כבר ויהיה הרבה יותר רגוע
אנונימי
הוא תמים באעלק , מסובב את כולן על היד הקטנה שלו והם כמו סתומים מקשיבים לו
מת להעיף אותו.
וגידי ברק די לשחק אותה אם אתה באמת אוהב אותו אז אתה עוכר ישראל בדיוק כמוהו חלאס זה לא מצחיק
אנונימי