12 תשובות
אין גובה מושלם אני מעדיף שהיא יותר נמוכה ממני אבל
166 או 170
אין גובה מושלם או אידיאלי בעיניי
1.66 שלמות, ככה אפשר גם לנעול עקבים וגם להיות בגובה שהוא סבבה, באמצע, לא גבוה מידי ולא נמוך מידי.
בתור בן בגובה 167
אני אעדיף 164/156
1.70 לדעתי
אני פחות tho אז הייתי מעדיף משהי נמוכה יותר ולא עם "הגובה המושלם" לכן אין גובה מושלם. כי אין גובה אחד שיגרום לכול בני האדם לרצות לצאת עם האדם הזה בגלל גובהו, לכן הגובה הוא לא מושלם.
184
?"
לדעתי בין 164 ל166 זה לא כזה הבדל
גם 170 זה יםה ממש
אבל אני הייתי רוצה להיוצ איזה 163-165