8 תשובות
לא חסר
הכנסתי ידיד שלי לפה שלג'יט אכפת לו רק מג'וג'ו
הכנסתי ידיד שלי לפה שלג'יט אכפת לו רק מג'וג'ו
לא הרבה
בכלל אין הרבה ישראלים שצופים בגוגו
בכלל אין הרבה ישראלים שצופים בגוגו
iamamishel-
למה? הקהילה בארץ די גדולה, רבע מהכיתה שלי ראו ולא נדיר לראות בכנסים וכאלה מעריצי ג'וג'ו בכל פינה
למה? הקהילה בארץ די גדולה, רבע מהכיתה שלי ראו ולא נדיר לראות בכנסים וכאלה מעריצי ג'וג'ו בכל פינה
nevada tan^
באמת שאין הרבה שראו
במקרה שלך יש לך הרבה פאנס גוגו בכיתה אבל זה לא ככה בכל המדינה.
באמת שאין הרבה שראו
במקרה שלך יש לך הרבה פאנס גוגו בכיתה אבל זה לא ככה בכל המדינה.
מסכים עם מישל 3:
אני התחלתי גוגו אבל
אני התחלתי גוגו אבל
מלא (ויש אותי)
את האמת שאני מכירה הרבה שצופים. מהכיתה שלי יש כבר ארבע.
אהבתי את הסדרה אבל באמאשלי כל מי שמשתמש במימז מהסדרה כל כך פאקינג מעצבן, זה נחמד לעשות רפרנס מידי פעם אבל אם אני אשמע it was me dio עוד פעם אחת אני מרגיש כאילו אני אשתגע