11 תשובות
דיכאון זו תחושה או מצב נפשי
מאניה דיפרסיה זו הפרעה נפשית
אני חושב שהשני
מאניה דיפרסיה זו הפרעה נפשית
אני חושב שהשני
מאניה
מאניה
שניהם רעים.
במניה דיפרסיה יש אפשרות לפיצולי אישיות קשים. באמת שאין פה עדיף.
במניה דיפרסיה יש אפשרות לפיצולי אישיות קשים. באמת שאין פה עדיף.
שניהם גרועים, תלוי בחומרת המצב..
שני דברים שונים לגמרי, כל מחלה והתסמינים והטריגרים שלה, אין יותר גרוע.
מאניה דיפרסיה כוללת בתוכה גם דיכאון.
מה גם שלדעתי תקופות המאניה גרועות יותר מתקופות הדיפרסיה, אז.. כן.
מה גם שלדעתי תקופות המאניה גרועות יותר מתקופות הדיפרסיה, אז.. כן.
מאניה דפרסיה כי זה משהו שהוא כרוני /לתקופה ארוכה ודיכאון זה זמני אז מאניה דפרסיה זה גרוע בהרבה יותר
זה נבלה וזה תרפה
מאניה דיפרסיה לדעתי.
אממ תראה לדעתי שניהם מחלות נפש נורא קשות אבל כל אחת מהן אפשר להתגבר עליה בדרך כלשהי.
אני אישית הייתי מעדיפה להיות בדיכאון מאשר מאניה דיפרסיה כי במאניה דיפרסיה המצבי רוח שלך משתנים מקצה לקצה ואני לא יודעת איך הייתי חיה עם זה אבל מצד שני בדיכאון אתה תמיד במצב כזה..
אז אני באמת לא ממש יודעת..
אני אישית הייתי מעדיפה להיות בדיכאון מאשר מאניה דיפרסיה כי במאניה דיפרסיה המצבי רוח שלך משתנים מקצה לקצה ואני לא יודעת איך הייתי חיה עם זה אבל מצד שני בדיכאון אתה תמיד במצב כזה..
אז אני באמת לא ממש יודעת..
באותו הנושא: