8 תשובות
תבדוק את זה מולה למה היא מתנהגת ככה
שואל השאלה:
היא תגיד שיש לה חבר והם השלימו זה הדבר היחיד
היא תגיד שיש לה חבר והם השלימו זה הדבר היחיד
שואל השאלה:
כאילו היא שולחת לי הודעה רק מתי שהיא צריכה עזרה למה לעזעזל היא לא מבקשת מחבר שלה
כאילו היא שולחת לי הודעה רק מתי שהיא צריכה עזרה למה לעזעזל היא לא מבקשת מחבר שלה
כן.. מנצלת אותך
חבר שלה כנראה מתנהג אליה חרא אז היא פונה אליך כדי שאתה תעשה את זה קח אותה לשיחה רצינית ותדבר איתה על זה ותפתור את זה
לפי מה שאתה אומר אתה ידיד יותר מידי טוב והיא ההפך כדאי לך להתרחק ממנה יש אלף בנות שהיו רוצות ידידים כמוך
כן זה לגמרי ניצול
אני חושבת שהיא מנצלת אותך. שזה לא טוב
תנתק קשר ממנה
מגיעה לך ידידה שגם תהיה בשבילך
תנתק קשר ממנה
מגיעה לך ידידה שגם תהיה בשבילך
באותו הנושא: