5 תשובות
8.5
אנונימית
8
לי יש את הa70 שזה כמעט כמו הa50
אני ממש מרוצה ובישביל מחיר כזה זה ממש שווה לדעתי
לי יש את הa70 שזה כמעט כמו הa50
אני ממש מרוצה ובישביל מחיר כזה זה ממש שווה לדעתי
לא טוב אבל היא סבבה
אנונימי
5.5 אני מבין בפאלאפונים וממליץ לך לקנות פוקופון של שיומי יש לו איכות מפחידה בכל התחומים!!!
באותו הנושא: