6 תשובות
זה רגיל
רגיל לגמרי. מעל 37.5 זה חום
קצת פחות מ35 אני מניח שזו התחלה של היפותרמיה. אבל זה די נורמלי.
רגיל
תלוי בבן אדם אבל בכללי רגיל