9 תשובות
כן.
המצלמה בעיקר.
שניהם טובים מאוד
בעיקרון, זה משתנה מאדם לאדם וההעדפה האישית שלו
זה נחמד לא יותר מזה חח
עברתי מאל גי לאייפון יש דברים שחסרים לי שאין באייפון
אני חושבת שאנשים יותר מידי מתלהבים מהאייפון חח אולי אם הייתי קונה טלפון עכשיו הייתי חוזרת לאנדרואיד
כל אחד ומה שהוא אוהב
z0e
כל אחד ואיך שנוח לו להשתמש
תלוי את מי שואלים, וגם מה אתה מחפש בטלפון. אם יש דברים שיותר חשובים לך באייפון, ואתה מעדיף אותו, כנראה שזה הטלפון בשבילך, וכנ"ל לגבי טלפונים אחרים.
לא
זה גם תלוי במה
בתכלס כל אחד ומה שנוח לו