9 תשובות
אולי, סביר להניח שלא
לא..
שואל השאלה:
למה לא ?
למה לא ?
אנונימי
שואל השאלה:
כי אז אני אוכל לגור בהונגריה...
כי אז אני אוכל לגור בהונגריה...
אנונימי
שואל השאלה:
כי כשאני שם אני יותר מאושר ושמח
כי כשאני שם אני יותר מאושר ושמח
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שאני טיילתי כבר ביותר מחצי אירופה
האמת שאני טיילתי כבר ביותר מחצי אירופה
אנונימי
לא..
אם אתה גר פה ונראה לך שגרתי או לא יודעת מה כשתגור שם עם הזמן יהיה אותו דבר
אם אתה גר פה ונראה לך שגרתי או לא יודעת מה כשתגור שם עם הזמן יהיה אותו דבר
לא, החיים שלך אף פעם לא יהיו מושלמים.
אנונימי
באותו הנושא: