4 תשובות
יש כימיה במזון שלומדים לבגרות, כן. כמו פחמימות, ויטמינים וכו
בערך כאילו כמו שמשחקן קומוניסט אמר לומדים כימיה במזון עוד משהו שהוא לא אמר שלומדים זה שומנים לדוגמה
אה רגע פחמימות זה בכלל ל30%
כן כן מה שקריסטל אמרה
שואל השאלה:
יש כיראליות
מנגנונים וכל אלה?
אנונימי