התחברות
הרשמה
יש לי בעיה ברגל איך אני משיגה מהרופא גימלים ?איך לנפח את הקרסול
כואבת לי הרגל נורא
23 בפברואר 2020, 08:24
חיילים
גימלים
רופא
2 תשובות
תנקעי אותה זה מנפח רצח
א
אנונימית, איזה באסה?
שואל השאלה:
איך נוקעים
אנונימית
באותו הנושא:
צריך לבקש מהרופא במיון גימלים או שהוא נותן אוטומטית ?
הייתי אצל הרופא וקיבלתי שני גימלים. ללכת מחר לבסיס או לא?
כאבי ברכיים חזקים ברמה שאי אפשר לדרוך על הרגל מביאים גימלים?
קיבלתי גימלים ליומיים היתי אצל הרופא אתמול בשעה 10 בערב אז מתי אני אמורה לחזור לבסיס?
איך לשכנע את הרופא שייתן גימלים?
אפשר לקבל גימלים אם נתפס לי השריר ברגל ואני בקושי הולך?
לקבל גימלים בביקור רופא - אם אני הולכת לביקור רופא, ויש לי שטף דם ענקי ברגל.. ואני אגיד פשוט שעפתי מאופנוע, יביאו לי גימלים?
גימלים בביקור רופא - הבנתי שהגימל נחשב רק אחרי השעה 12 בלילה, האם הכוונה לרגע הכניסה לביקורופא והלקיחת תור או הרגע שבו הרופא נותן את הגימל?
גימלים מהם? - מה זה "גימלים" בצבא?
גימלים על שעורה בעין - האם על שעורה מקבלים גימלים או בתים?
איך לשכנע את הרופא יחידה להביא לי גימלים?