3 תשובות
אני חושב שבגלל שאנשים מתקשרים יותר באמצעים טכנולוגיים ופחות פנים אל פנים אז האמפתיה אחד כלפי השני יורדת, הדברים פחות אישיים.
שהיא נכונה
רובנו פחות אכפתים אבל יש יותר לאן לפנות