2 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת שכבר אין את זה בערך^
אבל שמעתי על המחלה הזו כמה פעמים ולא הבנתי איך היא נגרמת ומה היא עושה
תודה על ההסבר
כן אני יודעת שכבר אין את זה בערך^
אבל שמעתי על המחלה הזו כמה פעמים ולא הבנתי איך היא נגרמת ומה היא עושה
תודה על ההסבר
אנונימית
זאת מחלה שגורמת לשיתוק
בעיקר שיתוק ילדים שמשתלטת על מערכת העצבים ועלולה לגרום לשינויים מוטוריים עד לכדי מצב שהם מסכנים את החולה כלומר הוא עלול למות
אבל יש לזה חיסון ומחסנים היום כל תינוק לזה
בעיקר שיתוק ילדים שמשתלטת על מערכת העצבים ועלולה לגרום לשינויים מוטוריים עד לכדי מצב שהם מסכנים את החולה כלומר הוא עלול למות
אבל יש לזה חיסון ומחסנים היום כל תינוק לזה
באותו הנושא: