5 תשובות
לא ממש
היא אמורה לכתוב איחור ולהכניס אותך
שואל השאלה:
אנונימי - היא לא רשמה לי איחור, היא רשמה חיסור כי היא לא נתנה לי להכנס
אנונימית
אני חושבת שמותר, פשוט כי הרבה מורים אצלנו עושים את זה חח
כן זה חיסור
לפי החוק מורה לא יכול לא להכניס אותך לכיתה (אלא אם כן הוא שלח אותך לאחראי משמעת או משהו כזה), ככה שלא רק שהוא היה צריך לשים לך איחור ולא חיסור אלא הוא גם עבר על החוק