6 תשובות
בחיים לא שמעתי על ניוקי עם עגבניות בפנים, רוטב רוזה טעים עם זה.
שמנת. לחלוטין
שמנת!
רוטב שמנת
או רוטב שום ושמן זית
או חמאת אנשובי עם שום קונפי ופפרוציני
ואת יכולה לעשות רוטב כזה של עגבניות שרי, בזיליקום וגבינה בולגרית עם חומץ בלסמי
או רוטב פסטו
או רוטב שום ושמן זית
או חמאת אנשובי עם שום קונפי ופפרוציני
ואת יכולה לעשות רוטב כזה של עגבניות שרי, בזיליקום וגבינה בולגרית עם חומץ בלסמי
או רוטב פסטו
ניוקי עגבניות
בחירה מעניינת
לניוקי רגיל אני תמיד אוהב רוזה, שזה שמנת ורוטב עגבניות, אבל לניוקי עם עגבניות שמנת נשמע מושלם
בחירה מעניינת
לניוקי רגיל אני תמיד אוהב רוזה, שזה שמנת ורוטב עגבניות, אבל לניוקי עם עגבניות שמנת נשמע מושלם
פסטו לדעתי הכי טעים
אנונימית
באותו הנושא: