12 תשובות
ביולוגיה וכימיה
הייתי בערבית וביולוגיה
מדעי המחשב.
הייתי פיזיקה ועברתי לכימיה וערבית
ביולוגיה
וואי מסתבר שיש הרבה שלומדים ערבית, שתפו חוויות כי לי זוועה כרגע
אנונימית
פיזיקה, כימיה
כימיה ביולוגיה
מוזיקה וערבית
ביולוגיה
רפואה, ביולוגיה:)
שואל השאלה:
אנונימית שבערבית, באיזו כיתה את?
אנונימית שבערבית, באיזו כיתה את?
אנונימית
באותו הנושא: