11 תשובות
כל הפסקת אש שהייתה הייתה זמנית.
ההפסקת אש הזו עד 17:00
ההפסקת אש הזו עד 17:00
שואל השאלה:
אה אז זה מחייב חלילה טילים שוב??
אה אז זה מחייב חלילה טילים שוב??
אנונימית
שואל השאלה:
נקווה שזה לא יקרה
נקווה שזה לא יקרה
אנונימית
תראי מבחינת הפלסטינים הפסקת אש זה סתם מילה כבר קרו מקרים שחתמו הפסקת אש ואחרי שעה ירו שוב
איך הגעתם למסקנה שהיא עד 17:00?..
לא ברור.. לא אמרו את זה בשום מקום, סתם שמועה
אנונימית
אתם חושבים שיהיו אזעקות היום?
נקווה שלא
אנונימית
ההפסקת אש לא תחזיק לעוד כמה חודשים אפילו לא לעוד כמה שעות לא בטוח שהפסקת אש תחזיק ^
אנונימית
כנראה יחזרו טילים עוד כמה חודשים
כן, הפסקת אש היא זמנית... ככה זה עובד
אנונימית
באותו הנושא: