3 תשובות
הייתי אומר לך להתחיל ללמוד אבל זה במילא לא היה עוזר, לכי לחברה טובה שתדע ללמוד איתך, או למישהו מהכיתה שלומד ברצינות אז תלמדי איתו.
אני מבינה אותך גם לי יש מבחן ביום חמישי ומלא שיעורי בית אבל במקום לקום ולעשות אני שוכבת במיטה
תנסי ללמוד עם חברה
תנסי ללמוד עם חברה
בדיוק כמוני אני חולה כבר כמה ימים ועדיין חולה יש לי מבחן שבוע הבא במתמטיקה וזה מלא חומר אבל אין לי מוטיבציה כי גם אני חולה וגם כי אין לי חשק ויש לי גם מלא שיעורים וזה
באותו הנושא: