6 תשובות
חיסורים מורידים בציון בתעודה או במגן תלוי אם את בתיכון אז זה מוריד לך בציון מגן לבגרות
שואל השאלה:
לא אכפת לי
אנונימית
חוויות שלא תתחרט אליהן אחרי שתסיים תיכון. בית ספר זה משהו שלא יחזור, אז למה לא לחוות?
שואל השאלה:
קראת בכלל את מה שכתבתי?
אנונימית
מבינה את המצב שלך , תשמעי אני גם לא מוצאת יתרונות שהם וואו אבל בעקרון זה יעזור לך בעתיד וגם את לומדת שם דברים שיעזרו לך
אם את לא תלכי את תצטרכי להשלים חומר, וגם ישימו לך חיסורים שמורידים מהציון בתעודה.