התחברות הרשמה

מה דעתכם על אודליה מהאח הגדול?

26 בפברואר 2020, 14:10
האח הגדול    
5 תשובות
מצד אחד חמודה מצד שני היא תקבל בוקס
נ
נחמדה סך הכל
מיותרת
F
False Kings (בת) - פרשתי
פרצוף דורש סטירה
M
Martin :)
שהיא צריכה לעוף
ק
קייליג'נרשתיים
אני זוכר אותה מהריאלטי "בואו לאכול איתי"
G
GUNR7229
באותו הנושא:
איזה שם הכי יפה לדעתכם לבת - עדי, אודליה או שמחה?
מה דעתכם על אלי מהאח הגדול?
מה דעתכם על אודליה מהאח הגדול?
מגי ומריה מהאח הגדול עשו ניתוחים פלסטיים! דעתכם?
מה דעתכם על תומר מהאח הגדול?
מה דעתכם על ישראל מהאח הגדול?
מה דעתכם על טאי מהאח הגדול?
מי יותר יפה נטלי דדון \ אנה בול מהאח הגדול \לינור שפר מהאח הגדול?
מה דעתכם על אילן מהאח הגדול?
מה דעתכם על דניאל מהאח הגדול?
מגי מהאח הגדול יפה לדעתכם? לדעתי היא מושלמת