התחברות
הרשמה
מי שמדריך בבני עקיבא/היה מדריך
איזה שבט אתם מדריכים? אני הרא"ה
26 בפברואר 2020, 21:00
מדריכים
בני עקיבא
תנועת נוער
הדרכה
פעילויות
תשובה אחת
אני בכלל בנחשון חח
ב
ברטי
באותו הנושא:
המדריך שלי בבני עקיבא...
היו לי שני מדריכים בבני עקיבא והם פשוט פרשו מזה ונהיו זוג..מה דעתכם?
באיזה גיל אפשר לעשות מחויבות אישית ולהיות מדריכה בבני עקיבא?
מותר בבני עקיבא שמדריך יהיה עם חניכה? אבל הוא לא מדריך שלה היא (בת 15 והוא בן 16)
אנשים שמדריכים/היו מדריכים בבני עקיבא: איך מצפים ממני עכשיו שלושה חודשים להדריך בלי שום הכשרה?
סניפי בנע עקיבא במרכז שמחפשים מדריכים?!
מדריכה בבני עקיבא שסיימה שנת הדרכה ומתלבטת על שנה שנייה
יש פה מדריכים מבני עקיבא?
מותר שחניכה תהיה עם מדריך שהוא לא מדריך שלה הוא מדריך קטנים ( היא בת 15 הוא בן 16) בבני עקיבא?
מה אני אמור לענות אם המדריך שלי בבני עקיבא פתאום שולח לי ככה "(השם שלי) ימסנןן"? לא באתי לפעולות איזה מיליון שנה
מישהו שמדריך בבני עקיבא /סתם משהו שיודע מי יודע כמה טיולים יש ומתי?