10 תשובות
לא צריכה לדעת יותר מידי, מקסימום תשאלי את הלוקח כמה עודף את צריכה לתת.
הקופה רושמת לך כמה עודף להביא
גם אני גרועה במתמטיקה ועבדתי כקופאית וזה דיי פשוט, הקופה כבר מראה לך כמה עודף את צריכה להחזיר
שואל השאלה:
ואם הוא מביא לי 200 הוא משלם רק 37 שקל נגיד זה מסובך ???
אנונימית
זה סהכ חיבור וחיסור זה בסיסי ויש לך קופה
את עושה 200-37
וזה 163
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת לחשב בראש ...
אנונימית
את לא צריכה לחשב שום דבר בראש, את שמה בקופה את כמות הכסף שקיבלת, והקופה כותבת לך כמה כסף את צריכה להחזיר ללקוח, שום חישוב את לא צריכה לעשות פה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אנונימית
כשעבדתי בקופה בחנות - הבוסית הביאה מחשבון קטן שיהיה ליד הקופה בשביל שיהיה לנו קל, זה עזר מלא (גם לא למדתי מתמטיקה)