8 תשובות
חכי שימחקו את השאלה הזאתי
גם את זה ימחקו לך
בגלל שזה נגד החוקים של האתר
אני לא אוהבת את החוקים האלה אבל אין מה לעשות
אני לא אוהבת את החוקים האלה אבל אין מה לעשות
שואל השאלה:
אסור להביע דעה ולשאול שאלות עכשיו?
אסור להביע דעה ולשאול שאלות עכשיו?
אנונימית
כי האתר בנוי לשאלות רציניות, יש אנשים שבאמת צריכים עזרה ובסוף עונים על ספאם והבן אדם שצריך עזרה רצינית לא עונים לו ובסוף הספאם הזה מגיע לחמות.
שואל השאלה:
תאמיני לי שכל כך הרבה פעמים שאלתי שאלות רציניות וקיבלתי תגובה אחת או שתיים, במילא אנשים עונים על שאלות טיפשיות אז מה זה משנה?
תאמיני לי שכל כך הרבה פעמים שאלתי שאלות רציניות וקיבלתי תגובה אחת או שתיים, במילא אנשים עונים על שאלות טיפשיות אז מה זה משנה?
אנונימית
מסכים איתך 100%, אבל אין מה לעשות אילו חוקי האתר ולא אני ולא את קבענו אותם
1) דבר אחד אני לא מבין כאן... למה את מתלוננת פה? הרי שאת בעצמך הודית שהשאלה שנשאלה היא ספאם, היא שטותית, היא שקרית, השאלה נשאלה אך ורק על מנת להצחיק את המשתמשים כאן ואותך. למה את שואלת שאלות שאת *יודעת* שהן עוברות על חוקי האתר ואח"כ מתפלאת שהן נמחקות? ואת עוד מנמקת את טענתך במשפטים כגון "מה כואב שאנשים קצת צוחקים???" מה שמעיד שלמרות שהשאלה נמחקה, למרות שנאמן נימק בסיבת המחיקה מדוע היא נמחקה (או לפחות כל אמרת), למרות שאת ידעת מראש שהשאלה עוברת על חוקי האתר - את בחרת לשאול אותה, ולכן עלייך לקחת אחריות על המעשים שלך.
2) אני יודע שהשאלה הזו עומדת להימחק, הרי שאת מתלוננת על מחיקה ובאופן מפורש כתבת "עשיתי ספאם מצחיק [...] אבל אחרי זה חסמו לי תשאלה כי אסור לעשות שטויות".
צר לי אך דיווחתי על שאלתך, השאלה שלך תימחק ברגע שנאמן ישים לב אליה בלוח הדיווחים. אבל את יודעת מה? אני רואה שזה נושא שמעסיק אותך, לכן אני אנסה להסביר לך.
3) ספאמים אלו שאלות שהן שאלות שטותיות ושקריות, הן באות לעבוד על משתמשים אחרים כאן, אלו שאלות שנשאלות אך ורק למטרות "צחוקים והנאה" של משתמשים באתר.
מעבר לכך - הן סתם לוקחות תשומת לב מיותרת, שאלות כאלו לוקחות את תשומת הלב שהייתה אמורה להינתן לשאלות רציניות כאן. מבחינה מוסרית זה פשוט מזעזע ששאלה כמו "שמתי את סבתא שלי במכונת כביסה, היא יכולה להתקווץ?" תקבל תשומת לב ותשובות רבות. לעומת זאת שאלות רציניות, שאלות שבאמת זקוקות למענה, שאלות שיושב אדם מאחורי המסך ונואש לתשובות - לא מקבלות כלום בגלל אותם ספאמים ש"גונבים" את תשומת הלב משאלות כאלו.
לכן שאילת השאלות הללו היא אסורה בהחלט; גם מפני שהן לא רציניות, אך עצם העובדה שהן גונבות תשומת לב משאלות רציניות מוסיפה על כך.
4) כפי שהאנונימית מעליי ציינה; נאמן שיראה את השאלו הזו ימחק את השאלה שלך מפני שאין לדון במחיקות בשאלות/תשובות/מסרים לחברים לעט/מסרים בקיר התודות. את רוצה להתלונן? את מוזמנת לפנות לנאמן בשירות המסרים, לפנות ב"צור קשר" או להתמודד.
2) אני יודע שהשאלה הזו עומדת להימחק, הרי שאת מתלוננת על מחיקה ובאופן מפורש כתבת "עשיתי ספאם מצחיק [...] אבל אחרי זה חסמו לי תשאלה כי אסור לעשות שטויות".
צר לי אך דיווחתי על שאלתך, השאלה שלך תימחק ברגע שנאמן ישים לב אליה בלוח הדיווחים. אבל את יודעת מה? אני רואה שזה נושא שמעסיק אותך, לכן אני אנסה להסביר לך.
3) ספאמים אלו שאלות שהן שאלות שטותיות ושקריות, הן באות לעבוד על משתמשים אחרים כאן, אלו שאלות שנשאלות אך ורק למטרות "צחוקים והנאה" של משתמשים באתר.
מעבר לכך - הן סתם לוקחות תשומת לב מיותרת, שאלות כאלו לוקחות את תשומת הלב שהייתה אמורה להינתן לשאלות רציניות כאן. מבחינה מוסרית זה פשוט מזעזע ששאלה כמו "שמתי את סבתא שלי במכונת כביסה, היא יכולה להתקווץ?" תקבל תשומת לב ותשובות רבות. לעומת זאת שאלות רציניות, שאלות שבאמת זקוקות למענה, שאלות שיושב אדם מאחורי המסך ונואש לתשובות - לא מקבלות כלום בגלל אותם ספאמים ש"גונבים" את תשומת הלב משאלות כאלו.
לכן שאילת השאלות הללו היא אסורה בהחלט; גם מפני שהן לא רציניות, אך עצם העובדה שהן גונבות תשומת לב משאלות רציניות מוסיפה על כך.
4) כפי שהאנונימית מעליי ציינה; נאמן שיראה את השאלו הזו ימחק את השאלה שלך מפני שאין לדון במחיקות בשאלות/תשובות/מסרים לחברים לעט/מסרים בקיר התודות. את רוצה להתלונן? את מוזמנת לפנות לנאמן בשירות המסרים, לפנות ב"צור קשר" או להתמודד.
באותו הנושא: