5 תשובות
שלושה חודשים.
אין לי מושג, למה את לא הולכת? הורים יודעים?
לפחות נצלי את הזמן לעבודה או ללימודים אקסטרנים.
כן גם לי זה היה ככה, מורידים במגן קצת וזה אבל בשלב הזה נראה לי כבר מתייאשים ממך
איך עדיין לא דיווחו עלייך?
אנונימי
עדיין לא דייוחו עלייך אולי
קרה לי אותו הדבר
מתאיישים? והם לא מעיפים זה משרד החינוך מעביר לקבסית והיא מעבירה אותך מסגרת
אנונימית