8 תשובות
שכחו מנה נוספת שהזמנתי
לא היה להם כוח לבוא עד לדלת שלי וביקשו שאצא אליהם החוצה
לא היה להם כוח לבוא עד לדלת שלי וביקשו שאצא אליהם החוצה
פעם אחת אבא שלי הזמין פיצה וכשהשליח הגיע אבא שלי לא מצא את הארנק. השליח חיכה איזה דקה ואז הלך. התקשרנו לפיצרייה ובפעם השנייה הם סיננו אותנו
פתחתנו את הדלת והוא היה בשפגט,
מציין שהוא קיבל טיפ מכובד
מציין שהוא קיבל טיפ מכובד
מקרה אמיתי: אני וחברה הזמנו פיצה, השליח הגיע, הפיצה לא.
שואל השאלה:
פיצה דומינוס היו אמורים להביא לי פיצה אבל מתקשרים אחרי שעה ואומרים שיש עיכוב. אחרי חצי שעה נוספת התקשרנו אנו והם אומרים שהתור שלי אצל השליחים הוא הראשון. ביטלנו. הם אמורים להגיע גם תוך חצי שעה
פיצה דומינוס היו אמורים להביא לי פיצה אבל מתקשרים אחרי שעה ואומרים שיש עיכוב. אחרי חצי שעה נוספת התקשרנו אנו והם אומרים שהתור שלי אצל השליחים הוא הראשון. ביטלנו. הם אמורים להגיע גם תוך חצי שעה
אנונימי
הזמנתי 4 מגשי פיצה הוא שמע 9
והוא שם הכל עגבניות למרות שאמרתי 1 פטריות אחד זיתים ואחד תירס והשני חצי עגבניות חצי בולגרית.
והוא שם הכל עגבניות למרות שאמרתי 1 פטריות אחד זיתים ואחד תירס והשני חצי עגבניות חצי בולגרית.
וואו גם המקרה שלי קרה עם דומינוס, חרא שירות
אני יכול להגיד לך איזה שירות הזוי קיבלתי בתור שליח.
אז למשל לפני שבוע וחצי בערך היה משלוח למושב שדי רחוק מהעיר שהמסעדה נמצאת בה, סבבה, נוסע למושב, וכמובן שכל מי שגר במושב לא רושם כתובת, אלא "תתקשר כשאתה בכניסה למושב" אני מתקשר כמו ילד טוב, והיא, "מה זה? הבטיחו לנו שהמשלוח יגיע תוך ארבעים דקות עד שעה וחצי, עברו רק 45 דקות אני בכלל לא במושב, תחכה לי מחוץ לבית (מוסרת את הכתובת שלה), אני מגיע, ויורד גשם, חמש עשר דקות, אני מתקשר אליה שוב, "כמה דקות אני מגיעה" אחרי עשרים דקות בגשם בערך כולי סחוט והיא מגיע עם הרכב לכניסה למושב (כמובן שאין סיכוי במושב למצוא מספר בית) אני יורד מהקטנוע ובאתי לפתוח לה את הדלת של הרכב כדי להכניס לה את המשלוח, והיא אומרת "לאלא קפוא בחוץ אל תפתח תדלת" אז היא פתחה את החלון סנטימטר וחצי ואיכשהו הכנסתי לה את המשלוח והיא פשוט נסעה בלי לומר תודה אפילו. ובדיוק כשהיא הולכת האחמשית מתקשרת ושואלת למה אני חצי שעה על משלוח אחד.
וזה היה הסיפור שלי
אז למשל לפני שבוע וחצי בערך היה משלוח למושב שדי רחוק מהעיר שהמסעדה נמצאת בה, סבבה, נוסע למושב, וכמובן שכל מי שגר במושב לא רושם כתובת, אלא "תתקשר כשאתה בכניסה למושב" אני מתקשר כמו ילד טוב, והיא, "מה זה? הבטיחו לנו שהמשלוח יגיע תוך ארבעים דקות עד שעה וחצי, עברו רק 45 דקות אני בכלל לא במושב, תחכה לי מחוץ לבית (מוסרת את הכתובת שלה), אני מגיע, ויורד גשם, חמש עשר דקות, אני מתקשר אליה שוב, "כמה דקות אני מגיעה" אחרי עשרים דקות בגשם בערך כולי סחוט והיא מגיע עם הרכב לכניסה למושב (כמובן שאין סיכוי במושב למצוא מספר בית) אני יורד מהקטנוע ובאתי לפתוח לה את הדלת של הרכב כדי להכניס לה את המשלוח, והיא אומרת "לאלא קפוא בחוץ אל תפתח תדלת" אז היא פתחה את החלון סנטימטר וחצי ואיכשהו הכנסתי לה את המשלוח והיא פשוט נסעה בלי לומר תודה אפילו. ובדיוק כשהיא הולכת האחמשית מתקשרת ושואלת למה אני חצי שעה על משלוח אחד.
וזה היה הסיפור שלי
באותו הנושא: